چهارمین جلسه ی انجمن اولیا و مربیان 1392/9/24

چهارمین جلسه ی انجمن اولیا و مربیان امروز یک شنبه مورخ 1392/9/24 ساعت 16:30 الی 18:30 با حضور اعضای محترم انجمن و مدیریت مدرسه ، مشاور ارشد مدرسه ، معاونین و نماینده معلمان برگزار گردید .

مدیریت مدرسه بعد از پخش پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده جلسه را آغاز نموده و سپس دبیر جلسه ، جلسه را هدایت نموده و هر یک از اعضای حاضر در فرصتی مناسب گزارشات جامع و کامل و پیشنهاداتی را مطرح نموده و شایان تقدیر و تشکر است  .

مشاور ارشد آموزشی در خصوص نتایج آزمون جامع و  جلسه های اولیا و معلمان ، گزارشاتی را مطرح کردند و در خصوص هر یک از مباحث توضیجات جامع و روشنی ارائه کردند .

رئیس انجمن در ابتدا ضمن تشکر از گزارشات و جلسات انجمن اولیا و معلمان , به نکات جالب توجه ای اشاره نمودند که مورد بحث و برزسی قرار گرفت .

هر یک از اعضای محترم نیز در فرصت های مناسب ، مواردی را مطرح کرده و در پیشبرد اهداف مدرسه مباحثی را مطرح کرده که  قابل توجه ی بقیه ی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت .

نماینده ی معلمان نیز ضمن گزارش از جلسات معلمان و گزارشات اردوهای خاص هر پایه و آزمون های مداوم کلاسی به اعضای انجمن و سایر افراد حاضر در جلسه را ایراد نمودند.

تمامی مصوبات و گزارشات جلسه در فسمت انجمن اولیا و مربیان ملاحظه فرمائید .

 

با تشکر ویژه از تمامی اعضای حاضر در جلسه

[nggallery id=591]