بهترین دبستان گلسار

بهترین دبستان گلسار

بهترین دبستان گلسار کدام دبستان است؟
افرادی که در رشت زندگی می کنند همیشه برای پیدا کردن بهترین مهدکودک رشت، بهترین دبستان رشت، بهترین دبیرستان رشت و حتی بهترین آموزشگا های علمی آزاد ، سری به لیست مراکز موجود در گلسار میزنند، اما آیا تمامی مراکز موجود در این منطقه جزو بهترین ها هستند؟ بدون شک پاسخ شما خیر است.
گلسار یکی از مناطق گران رشت محسوب می شود که با توجه به موقعیت مالی مناسب خانواده های این منطقه خدمات ارائه شده در این منطقه نیز بیشتر می باشد و متقابلا بهای آن ها نیز بیشتر از مناطق دیگر می باشد.
ما در این مقاله می خواهیم بهترین دبستان گلسار و خدماتی که در آن ارائه می شود را در اختیار شما قرار دهیم.
دبستان پیشگامان که یک مدرسه هوشمند می باشد یکی از بهترین مدارس رشت می باشد.در اینجا ما خدمات این مجوعه را برای شما شرح می دهیم تا والدین از امکانات این مجموعه آگاهی کامل بیابند.

1.اولین دبستان هوشمند رشت
بهترین دبستان گلسار باید یک دبستان هوشمند باشد اما منظور از هوشمند چیست؟
سالیان درازی است که مدیران مراکز آموزشی مختلف ادعا می کنند که مدارسشان هوشمند است اما وقتی از امکانات هوشمندشان سوال میکنیم میگویند : ما در مدرسه کامپیوتر و ویدئو پروژکتور داریم و از نظر آن ها همین موارد برای هوشمند بودن مدارسشان کافی است.
مدرسه هوشمند یعنی علاوه بر داشتن ویدئو پروژکتور، کامپیوتر و برد هوشمند باید یک سری خدماتی فراتر نیز داشته باشند به طور مثال دبستان پیشگامان دارای اپلیکیشن می باشد که در آن علاوه بر ارتباط مستقیم والدین و دانش آموزان با مربیان و... کارنامه، اطلاعیه های مهم، تکالیف دانش آموزان، آزمون آنلاین، آموزش آنلاین و... می باشد که حتی دانش آموزان در خانه نیز می توانند آزمون خود را بدهند. هرکدام از دانش آموزان و والدین یک اکانت داشته که با استفاده از آن وارد سیستم خود شده و به راحتی از آن استفاده می کنند. پس بهترین دبستان گلسار باید دارای این خدمات باشد.

2.امکانات دبستان
بهترین دبستان گلسار باید علاوه بر دارا بود سیستم آموزشی قوی امکانات ویژه ای داشته باشد. بطور مثال دبستان پیشگامان دارای یک سری امکانات می باشد که به شرح آن ها می پردازیم.

1. تمامی دانش آموزان کمد مخصوص خود را در مدرسه دارند که می توانند وسایل شخصی خود را در آن قرار دهند.
2.در روز اول مهر دانش آموزان لباس فرم دبستان،لباس ورزشی، کتاب، دفتر، کیف و تمامی وسایل مربوط به مدرسه را از طرف مدرسه دریافت می کنند.
3.چیدمان میز و نیمکت ها به صورت دور تا دور کلاس بوده بطوری که دانش آموزان حس صمیمیت و کارگروهی داشته و مانند یک خانواده باشند.
4.آزمایشگاه و کارگاه هایی با تجهیزات کامل در دبستان پیشگامان وجود دارد تا دانش آموزان فعالیت های علمی و پژوهشی خود را در آنجا انجام دهند.
بسیاری از موارد دیگر مانند دارا بودن دوربین های امنیتی و... نیز در انتخاب دبستان پیشگامان به عنوان بهترین دبستان رشت موثر می باشد.

3.کیفیت بالای آموزش
به گفته اولیا دانش آموزانی که در مدرسه پیشگامان تحصیل می کنند: دانش آموزان در این مدرسه زندگی می کنند و خانه دوم آن ها است.
در بهترین دبستان گلسار باید مهارت های زندگی به کودکان آموزش داده شود و این مورد بخوبی در این مدرسه دیده می شود. بطوره مثال به کودکان برای شروع آموزش می دهند که اتاق خواب خود را مرتب کنند و این برای آموزش نظم به دانش آموزان می باشد. پس از آموزش این مسئله والدین هر شب از اتاق آن ها عکس گرفته و برای مربیان مربوطه ارسال می کنند و با این کار هم دانش آموز وظیفه اش را به خوبی انجام می دهد و هم اولیا و مربیان در تعامل هستند.
دبستان پیشگامان دارای اساتیدی قوی از لحاظ علمی و از طرفی بسیار دلسوز و مهربان می باشند. تمامی رفتار مربیان با دانش آموزان کنترل می شود، بطوری کوچکترین لطمه روحی و روانی به کودک نرسد و در صورتی که مسئله ای پیش بیاید با همکاری والدین و مربیان حل می شود.

دوستان عزیز این چند مورد برای انتخاب بهترین دبستان گلسار بود که با ذکر مثال بیان کردیم و در آخر قبل از انتخاب دبستان برای فرزندانتان حتما به موارد ذکر شده در بالا دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.