فراگیران عزیز پایه دوم (عطارد، اورانوس، دماوند و نپتون)به گردش علمی ، سیاحتی و زیارتی رفتند آن ها در این گردش علمی توانستند آموخته های خویش را به صورت عینی و مجسّم تصوّر نمایند.با رویت گیاهان موجود در طبیعت و گلخانه توانستند نحوه ی رشد و پرورش گیاهان را فرا گرفته و تاثیر نور و گرمای خورشید، خاک مناسب و آب را در رشد آن ها درک کنند و به تفاوت رشد و کیفیّت و کمیّت گیاهان موجود در طبیعت و گلخانه های متنوع پی می برند.دانش آموزان عزیز به قدرت خداوند و آفریده هایش پی بردند و این امر را با عینیّت فراتری درک نمودند.آن ها دریافتند که هر یک از مخلوقات خداوند چه نقشی در زندگی سایر موجودات زنده دارد . به عنوان مثال : شهد گل ها و گیاهان برای زنبور های عسل بسیار ارزشمند است. آن ها با استفاده از شهد گل ها عسل ساخته که خاصیت خوراکی و درمانی بسیار مهم و به سزایی دارد.
[nggallery id=518]