ژیمناستیک دنیایی از حرکات

ورزش ژیمناستیک دنیایی از حرکات و اقیانوسی غنی برای کسب مهارت های فیزیکی و تمرکزهای عصبی است. این ورزش هنری ، با حرکات صد در صد دینامیک خود ، سلامتی اعضای بدن و هماهنگی ذهنی مرتبط با حرکات فیزیکی را برای ورزشکاران به ارمغان می آورد و این همان دارویی است کارساز برای بیماری های خطرناک قرن ازجمله ماشینی شدن زندگی آدمی که روز به روز سایه وحشتناک خود را بر سر زندگی همگان می گستراند. تحقیقات نشان می دهد افرادی که در تمرینات ژیمناستیک شرکت می کنند و با استمرار این تمرینات ، دارای تمرکز بیشتر ، مهارت های  ا رتباطی بالاتر و مهارت های حل مسئله بهتر می باشند و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در انجام امور مختلف و پیچیده تر می شوند.
این ورزش عامل مهمی در تناسب اندام ، وزن متعادل و کاهش 58 درصدی در بیماری های مانند دیابت می شود .این ورزش باعث جلوگیری از گسترش فشار خون در افراد با فشار خون بالا ، بالا بردن تراکم استخوان و جلوگیری از پوکی استخوان می شود.
ژیمناستیک از دسته ورزش های وزنی – استقامتی است و با افزایش انعطاف پذیری ، باعث کاهش آسیب پذیری در ماهیچه ها و استخوان ها می شود. ژیمناستیک عامل مهمی در  پیشرفت ورزشی رشته های دیگر می باشد.
قهرمانان شنای دنیا دوره ای از زندگی خود را در ورزش ژیمناستیک گذرانده اند.
علاوه بر موراد بالا ، ژیمناستیک فرصتی را فراهم می کند تا افراد دوستان خود را ملاقات کنند و دوستی های جدیدی را تشکیل دهند و شاد باشند.
با تشکر پیشگامان ایران [nggallery id=465]