اولین نشست  شورای دانش آموزی دبستان تمام الکترونیک پیشگامان ایران

جلسه پس از تلاوتی چند از کلام الله مجید ، رسمیت یافت.در آغاز  مسئول شورای دانش آموزی دبستان توضیحاتی در ارتباط با دستور کار جلسه برای اعضای شورا ایراد فرمودند.
در ادامه مدیریت دبستان جناب آقای مهندس رامین گیلانپور سخنان خود را پس از تبریک به اعضاء برای انتخاب شدن در این شورا آغاز نمود وپیرامون مسائل موجود در دبستان که باید مورد بررسی بیشتری قراربگیرد سخنانی چند ایراد نمود و اهداف شورای دانش آموزی را بین نمود :
1-   تحکیم و تعمیق ارزش ها ، باورهای دینی ، آموزه های سیاسی و اجتماعی در بین دانش آموزان

2-تکریم عملی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان .

3-  تمرین مشارکت جویی ، مسئولیت پذیری ، تقویت روحیه انتقادپذیری ، حسن سلوک ،احترام متقابل و کسب مهارت برای نقش اجتماعی که در آینده ایفا خواهند نمود .

4-   توسعه و بهبود نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری از طریق مشارکت دانش آموزان .

8-  توسعه و تقویت فعالیت های گروهی اعم از آموزشی و پرورشی .

9-   فراهم کردن زمینه مساعد در جهت تبادل تجربیات ، تعامل فکر و اندیشه ، تفاهم و همدلی بین دانش آموزان و برقراری ارتباط صحیح و دوسویه بین آنان و اولیای مدرسه .

10- تلاش برای غنی سازی اوقات غیر رسمی با همکاری معاون پرورشی و تربیت بدنی و با هدف ایجاد نشاط و انگیزش بیشتر برای دانش آموزان .


وتصویب شد که اعضاء خواسته های معقول ومنطقی دانش آموزان دیگررا در دستورالعمل جلسه بعدی شورا قرار دهند
.
.
در ادامه با استفاده از شیوه ی رای گیری علنی از بین اعضای شورا ،آقای  علیرضا خادمی به عنوان رئیس شورای دانش آموزی و نماینده دبستان در مجلس شورای دانش آموزی ناحیه انتخاب گردید.
مانی قسمتی زاده         نائب رئیس
محمد رضا گیلان پور     دبیر
صدرامحمدی               مسئول روابط شورای دانش آموزی
آرمان متوسلی             مشاور آموزشی
امیر علی جوهری         مشاور ورزشی
امیر رضا قدیمی           مشاور انضباطی
ایلیا کوشا                   مشاور مدیریت مدرسه
انتخاب گردیدند
..
پس از آن دستور کار بعدی جلسه که برنامه ریزی برای تدوین اساسنامه شورای دانش آموزی دبستان بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در آخر پرسش و پاسخ بین اعضای شورا و مسئولین انجام شد ، پس از پذیرایی جلسه خاتمه یافت.

 


[nggallery id=447]