چهارمین جلسه ی انجمن اولیاء و مربیان

چهارمین جلسه ی انجمن اولیاء و مربیان روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۸از ساعت ۱7:0۰ الی ۱9:30 ، با حضور مدیریت مدرسه و مشاورین آموزشی و معاونین و اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا جناب آقای مهندس گیلان پور ضمن خوش آمدگویی ، گزارشاتی را در خصوص آموزش و پرورش مدارس پیشگامان ایران،  برای اعضای حاضر در جلسه ارائه نمودند.

سپس مشاور محترم مدرسه جناب استاد محمودی زاده ، ضمن گزارش مصور از وضعیت مطلوب آموزشی در مدرسه پیشگامان ایران، توضیحاتی را در مورد وضعیت آموزشی دانش آموزان تمامی پایه های مدرسه ارائه نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر فراست ضمن تشکر از توضیحات آموزشی و پرورشی استاد محمودی زاده ، گزارشی از آموزش دانش آموزان با توجه به تفاوت های فردی ، آزمون های مستمر و کاملاً علمی ( با تأکید بر آزمون‌های عملکردی) و مشاهدات در طول فرآیند یاددهی- یادگیری ، آزمون های کشوری مرآت و روند رو به رشد دانش آموزان پیشگامان ایران در این آزمون ها ، کلاس های آموزش تخصصی ضمن خدمت معلمان در روزهای شنبه و آموزش و اجرای طرح پروژه هاي علمي جشنواره جابربن حيانبه منظور پويايي نظام آموزش و پرورش از طريق نهادينه كردن تحقيق و پژوهش و نيز تقويت حس كنجكاوي و اشتياق به تحصيل در دانش آموزان مدرسه، پرورش قدرت تفكر و حل مسئله و … را ارائه نمودند.

جناب آقای سیرنگ پوررحیمی رئیس محترم انجمن اولیا و مربیان به نمایندگی؛ ضمن تقدیر و تشکر از وضعیت آموزش و پرورش مدرسه هوشمند پیشگامان ایران ، از زحمات مدیریت ، مشاورین، کادر اجرایی و معلمان زحمتکش پیشگامان ایران، به عنوان یکی از مدارس برتر کشور موضوعاتی مدون و خلاقانه در جهت رشد کیفیت آموزشی و پرورشی مدرسه ایراد نمودند. سپس سایر اعضای محترم جناب آقای مهندس علیرضا صدیق، سرکار خانم مهندس مهسا جهان تاب، سرکار خانم مهندس سید اعظم ذکر گو، جناب آقای مهندس اصغر جوهری و جناب آقای مهندس گرشاسبی نیز مواردی مهمی را طرح مسئله و راهکارهای مناسبی را بیان نمودند.

در پایان مهندس گیلان پور از همه ی اولیای فرهیخته ، معلمان عزیز و کادر اجرایی سختکوش و تمامی عزیزانی که با نظرات و پیشنهادات ارزنده، و تذکرات و حمایت های سازنده خود به مجتمع آموزشی پیشگامان ایران کمک و یاری نموده اند، تشکر و قدردانی نمودند.

خدایا! چنان کن سرانجام کار                تو خشنود باشی و ما رستگار

با احترام – روابط عمومی پیشگامان ایران