دومین جلسه انجمن اولیاء و مربیان

دومین جلسه انجمن اولیاء و مربیان برگزار شد.

    روز دوشنبه مورخ ۲ / ۹ / ۹۴  از ساعت ۱۵ الی ۱۶،۳۰ انجمن اولیاء و مربیان با حضور مدیر محترم مجتمع آموزشی پیشگامان ایران ، معاون آموزشی ، مشاور ارشد مجتمع  و اعضای محترم انجمن برگزار شد.

ابتدا آقای مهندس گیلان پور مدیریت محترم؛ ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی ، انجمن اولیا و مربیان را به عنوان مشاوران عالی مدارس بر شمردند و ضرورت تشکیل انجمن اولیا و مربیان را بسیار مهم دانستند. در ادامه از اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان سال گذشته به خاطر تمامی زحمات و راهکارهایی که در جهت رشد تعالی مجتمع آموزشی داده بودند؛ تشکر و قدردانی نمودند و گزارشاتی را در خصوص آموزش و پرورش در مجتمع آموزشی پیشگامان ایران،  برای اعضای حاضر در جلسه ارائه دادند. 

سپس آقای دکتر فراست مشاور ارشد مجتمع وضعیت رو به رشد آموزشی را تشریح نمودند و در خصوص همایش و کلاس های آموزش خانواده سخنانی ایراد نمودند.

در ادامه سرکارخانم گیلان پور معاون آموزشی مجتمع ، اعضای انجمن اولیا و مربیان را در کنار مدیریت و کادر اجرایی نقطه قوت مدرسه دانستند و به موارد زیر اشاره نمودند:

۱- استفاده از مشارکت به عنوان ابزاری برای حل مشکلات مدرسه

۲- شناسایی و استفاده درست از تخصص و مهارت های اولیا

۳- اولویت بندی مشکلات مجتمع آموزشی و تدبیر برای رفع آن مشکلات با اولویت

۴- تقسیم کار بین اعضای محترم انجمن و اولیا و کادر اجرایی مدرسه

۵- اطلاع رسانی از طریق پنل های ارتباطی

۶- سازماندهی اولیا با توجه به مهارت ها و تخصص

۷- ارزیابی و پیگیری موارد و دستور کارهای جلسات

جناب آقای سیرنگ پوررحیمی رئیس محترم انجمن اولیا و مربیان به نمایندگی؛ ضمن تقدیر و تشکر از وضعیت آموزش و پرورش مدرسه هوشمند پیشگامان ایران ، از زحمات مدیریت ، مشاورین، کادر اجرایی و معلمان زحمتکش پیشگامان ایران، به عنوان یکی از مدارس برتر  موضوعاتی مدون و خلاقانه در جهت رشد کیفیت آموزشی و پرورشی مدرسه ایراد نمودند. سپس سایر اعضای محترم جناب آقای مهندس علیرضا صدیق، سرکار خانم مهندس مهسا جهان تاب، جناب آقای مهندس گرشاسبی نیز مواردی مهمی را طرح مسئله و راهکارهای مناسبی را بیان نمودند.

اعضای جدید و نمایندگان کلاس ها نیز در خصوص مشارکت ، رفع مشکلات و دادن راهکارها برای مدرسه صحبت فرمودند و اعلام آمادگی کردند که با کمک به مدیریت و کادر اجرایی  در جهت رشد و خلاقیت دانش آموزان با کمترین خطا برنامه ریزی نمایند.

در پایان جلسه،  انتخابات هیأت رئیسه انجمن اولیا و مربیان نیز برگزار شد.

خدایا! چنان کن سرانجام کار                تو خشنود باشی و ما رستگار

IMG_4037IMG_4034 IMG_4035

گزارش تصویری