اطلاعیه انجمن اولیا و مربیان

اطلاعیه انجمن اولیا و مربیان

با عرض سلام و احترام حضور اولیای فرهیخته پیشگامان ایران .
 با توجه به بخشنامه ارسالی آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت مبنی بر تشکیل جلسه انجمن اولیا و مربیان پیشگامان ایران به اطلاع می رسانیم که با توجه به شرایط حال حاضر کرونا تمامی مراحل به صورت آنلاین برگزار می شود . 
در این راستا از اولیای فرهیخته ای که تمایل به عضویت در انجمن اولیا و مربیان سال جدید را دارند ، لطفا تا تاریخ ۲۲ مهر ماه  از طریق اپلیکیشن به سرکار خانم مریم گیلانپور اعلام آمادگی نمایند. پس از مشخص شدن اولیای محترمی که تمایل به عضویت  را داشته اند ، جلسه انتخابات به صورت آنلاین با حضور تمامی کاندیدهای محترم برگزار خواهد شد . در نهایت تعداد ۱۶ نفر برای دو شعبه پیشگامان ایران با توجه به جمعیت دانش آموزی بالای ۳۵۰ نفر توسط تمام کاندیدها انتخاب خواهند شد . 
لازم به ذکر است جلسات اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان به صورت ماهیانه و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد . 
لطفا توجه فرمایید از اهداف انجمن اولیا و مربیان ، همراهی با اولیای دانش آموز و اولیای مدرسه در جهت ارتقا و رسیدن به اهداف والای آموزشی و پرورشی پیشگامان ایران می باشد . 
 ضمن سپاس از زحمات اعضای ارجمند انجمن محترم سال گذشته که در بحرانی ترین شرایط ، به مانند همیشه استوار و مقاوم بهترین تصمیم و همراهی با متولیان آموزش مجتمع آموزشی پیشگامان ایران را رقم زدند .
 با تشکر از همراهی شما

گزارش تصویری