کودکان شهر رشت در جشنواره بزرگ نقاشی پیشگامان ایران

کودکان شهر رشت روز جمعه 19/2/1393 با دعوت قبلی میهمان دانش  آموزان پیش دبستانی و دبستان پیشگامان ایران بودند.در این میهمانی باشکوه هزاران نفر از شهروندان با کودکان خود در محل جشنواره ی نقاشی واقع در بوستان ملت حاضر شدند و صدها کودک رشتی هر یک , یک نقاشی با عنوان دوستی با محیط زیست , ارائه کردند.

نقاشی های دختران و پسران عزیز ما زیبا , دیدنی و هنرمندانه بودند , به طوری که داوران را متعجب کردند و انتخاب را برای تعدادی که لازم بود , مشکل نمود و در نهایت با دقت قراوان تعدادی از نقاشی ها برگزید شد و از بین برترین ها به قید قرعه در گروه های سنی مختلف , از میزبانان خود هدیه دریافت کردند .

لذا قرار بر این شد که  همه ی نقاشی ها در موقعیت های مختلف  به رویت اولیاء محترم برسد .

در این جشنواره بزرگ مسابقات مختلفی برای کودکان عزیز و اولیای محترم برگزار گردید که شور و نشاط خاصی را برای تمامی حضار محترم به همراه داشت.

پیشگامان ایرن  از همکاری صمیمانه شهرداری منطقه 3 و فرمانداری رشت و سازمان حفافظت محیط زیست و سازمان فرهنگی ورزشی رشت کمال تشکر و احترام را دارد .

جوایز یکی از مسابقات این جشنواره بزرگ را فرماندار محترم رشت جناب آقای مهدوی به کودکان عزیز اهدا کردند. از این بزرگوار به خاطر حضور گرمشان در این مراسم باشکوه , سپاسگزاریم .

شایسته است از زحمات تمامی کادر بزرگ پیشگامان , مدیران , مشاوران , معاونین , کادر اجرایی و معلمین و کادر خدماتی زحمتکش که ما را در اجرای این جشنواره بزرگ یاری کردند , تشکر نماییم .