ابتکار معلم مریوانی برای همدردی با شاگردش

ارزش علم و دانش؛ در گرو تعلیم و تربیت صحیح است

به تازگی یک معلم مریوانی با ظاهری در کلاس درس حاضر شد که سوژه خبری بسیاری از رسانه ها شد ، با اقدام محمدعلی محمدیان حالا دیگر ماهان شاگرد 8 ساله او که دچار ریزش خود به خودی مو و ابرو شده بود گوشه نشین کلاس نیست .

 آموزگار سخنش تعلیم ورفتارش تربیت است مثل این آخرین سرمشقی که معلم 23 سال خدمت مریوانی به شاگردانش داد درسی که این بار روی تخته سیاه یا دفترچه دانش آموزان مشق نشد بلکه دل و ذهن بچه ها را نشانه گرفت .محمد علی محمدیان از ابتدای امسال شیطنت های کودکانه بچه هایی را می دید که یکی از همکلاسی هایشان را دست می اندازند این بودکه تصمیم گرفت خودش هم با سرتراشیده در کلاس حاضر شود . 

این معلم دلسوز با بیان اینکه جز دادن روحیه به این دانش ‌آموز و ابراز همدردی با وی هیچ هدفی نداشته است، گفت: خوشحالم از اینکه با این حرکت هرچند کوچک توانسته‌ام روحیه دانش‌آموزم را تقویت کرده و وی را به فعالیت بیشتر آموزشی و پرورشی تشویق کنم.

وی شرکت دادن این دانش‌آموز در فعالیت‌های گروهی کلاس را از دیگر اهداف این کار عنوان کرد و افزود: این کار در جهت فعال شدن دانش‌آموز در کلاس درس و جلوگیری از گوشه‌گیری وی انجام شده است. 

مدیریت و کارکنان مدرسه پیشگامان ایران ضمن آرزوی موفقیت برای همه زحمتکشان تعلیم و تربیت، از این معلم دلسوز و فداکار  به خاطر حرکت انسان دوستانه اش تقدیر و تشکر می نماید.

روابط عمومی مدرسه هوشمند پیشگامان ایران