املای نظارتی

(با توجه به نزدیک شدن ایام امتحانات ، دانش آموزان کلاس ششم به شیوه های متنوع آموخته های خود را مرور می کنند.)دانش آموزان کلاس ششم در زنگ املای خود ، به گروه های 3 نفره تقسیم شدند و در سه مرحله املا نوشتند.
در هر مرحله یکی از اعضا نویسنده و 2 نفر دیگر ناظر بودند و در صورت لزوم به نویسنده راهنمایی های لازم را می کردند.
در نهایت گروه ها، املاهای یکدیگر را تصحیح کردند و نمره ی گروهی به هم دادند.
فراگیران در این روش با تعامل و همکاری با یکدیگر در نوشتن ، املایی بدون غلط داشتند.[nggallery id=273]